طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی

مطالب دیگر:
🔗طرح توجیهی بیکینگ پودر و نمک های فسفاته🔗بررسی انواع مانیتورها🔗علت گودساختن کف برخی ازقوطی  های پاشش مواد حشره کش به داخل آن🔗سنجش و ارزيابي عملكرد منابع انساني با استفاده از روش منطق فازي🔗آموزش سئو و الگوریتم های گوگل🔗پاورپوینت کاویتاسیون چیست🔗جزوه دانشگاهی؛ سی پلاس پلاس🔗آموزش فعال سازی تلگرام در صورت فراموشی رمز دوم🔗نظریه بازی🔗پاورپوینت اهميت مسائل و مشکلات سالمندان🔗مجموعه کتب آموزش کامل و جامع css🔗گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک تعیین وزن مخصوص صحرایی خاک به کمک مخروط ماسه🔗پاورپوینت انرژی هیدروژنی🔗پروژه پایانی دوره کارشناسی با موضوع ((خان کشی))🔗گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات ( آزمایش اندازه گیری دبی )🔗مقاومت مصالح پیرجانسون🔗گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک ( آزمایش دیگ مارست)🔗گزارش کار آزمایش آشنایی با اصول اسیلوسکوپ ، ترکیب امواج سینوسی و مشاهده اشکال لیسا ژو🔗تفاوت های جسمی و روانی- عاطفی وغریزی زن و مرد🔗گزارش آزمایشگاه مکانیک سیالات ( آزمایش ضربه فوران )🔗کارگاه آموزشی Editor در GIS🔗سوالات انقلاب اسلامی ایران همراه با جواب🔗روانشناسی کودکان استثنایی🔗گزارش آزمایشگاه مبانی مهندسی برق ( آزمایش تعیین مشخصه خروجی مولد جریان مستقیم تحریک مستقیم )🔗گزارش آزمایشگاه فیزیک 2 ( آزمایش بررسی مدار R-R )
پروژه کارافرینی تآسیسی شرکت تبلیغات,طرح توجیهی تآسیسی شرکت تبلیغات,کارآفرینی تآسیسی شرکت تبلیغات,دانلود پروژه تآسیسی شرکت تبلیغات,دانلود کارآفرینی تآسیسی شرکت تبلیغات,طرح توجیه فنی تآسیسی شرکت تبلیغات,توجیه اقتصادی تآسیسی شرکت تبلیغات|47054246|tsw
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتیرا مشاهده می نمایید

طرح توجیهی تآسیسی شرکت تبلیغات در 16 صفحه ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات16حجم0/40 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

طرح توجیهی تآسیسی شرکت تبلیغات در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

شرکت تبلیغاتی

برآورد تجهیزات

تجهیزات

تعداد

قیمت

1- کامپیوتر

3

000/500/1

2- پرینتر (جوهر افشان)

1

000/120

3- اسکنر

1

000/130

4- میز

3

000/180

5- صندلی چرخ دار

3

000/150

6- مبل

1-سرویس

000/150

7- کمد

2

000/80

8-لوازم ابدرخانه (سماور –لیوان – بشقاب و...)

------

000/30

9- گلدان

5

000/10

10- تابلو

3

500/7

بازاریابی

پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ، طبقه اجتماعی و محل و فرهنگ مردمتوجه والایی داریم.

وبرای شناخت مردم (مشتریان ) و دانستن آنچه میخواهند تحقیق می کنیم به این صورت که از تمام افرادی که به شرکت ما می آیند نظر خواهی می کنیم و همچنین به دلیل آنکه اكثر مشتریان ما کاسب کارها و شاغلان هستند از آنها هم در این مورد سئوال می کنیم ونظر خواهی كرده و از آن درکارمان استفاده می کنیم .و همچنین پرسشنامه های تدوین می کنیم که مشتریان و مردم به آن پاسخ دهند .

ودر کارمان ابتدا بازار را شناسایی کرده و بعد محصول را تولید می کنیم و سعی داریم محصولمان به روز و جدید ومطابق میل مشتریان باشد تا عمر بیشتری داشته باشد.

ومحصولی را تولید می کنیم كه متفاوت با دیگر محصولات شرکتهای رقیب باشد.

در تعیین قیمت محصول قیمتی را که انتخاب می کنیم که مشتریان از آن استقبال کنند و خرید بعدی را هم از شررکت ما بکنند و قیمت محصولمان باید طوری باشد که باعث کاهش عرضه نشود بنابراین قیمتی متعادل که هم به صرف مشتریان باشد وهم ما که ترجیح می دهیم از قیمت گذاری نفوذی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری پیدا کنیم.

ما از موسسه خودمان تبلیغاتی را ارائه میدهیم که این در خور فعالیت های موسسه مان است وهزینه کمتری مصرف می کند . و جدا از تهیه پوستر وبروشور ما تبلیغاتی را هم درسایت های اینترنتی ارائه می دهیم تا تاثیر آن بالا رود وبرای بالا بردن فروش به مشتریان جایزه می دهیم به این صورت که (به طور مثال )هر 100 کارت ویزیت 10 کارت به طور رایگان به مشتریان عرضه کنیم.






"