استراتژی برای مدیریت كیفیت جامع

مطالب دیگر:
📃تحقیق استرس ادراک شده، فشار روانی📃تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی📃تحقیق اسیدهای چرب و باروری طیور، گیاه رزماری و فراسنجه های کیفی اسپرم و باروری خروس ها📃تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری📃تحقیق تعريف دين در اسلام📃تحقیق تحلیل و تفسير سوره شعرا📃تحقیق اندیشه های سیاسی امام خمینی📃تحقیق نکات پند آموز از امام های معصوم📃تحقیق زندگی نامه امام حسين (ع)📃تحقیق جايگاه قرآن در آموزش و پرورش📃تحقیق همه چیز در مورد عبادت📃تحقیق معجزه اعداد و نظم رياضى قرآن📃تحقیق درباره شوق و اشتقاق📃تحقیق اندیشه های اسلامی📃تحقیق خلاصه کتاب تاریخ سینما📃تحقیق دموکراسی و اندیشه سیاسی اسلام📃تحقیق انواع نکاح📃تحقیق تاريخ از ديدگاه قرآن📃تحقیق خلاصه نويسي درسهايي از قرآن در ماه مبارك رمضان📃تحقیق تحلیل دين مبين اسلام📃تحقیق چاپ برجسته📃تحقیق تعريف و اثبات عصمت پيامبران و امامان📃تحقیق نقد جامع نظريه امامت📃تحقیق اثبات لزوم امامت📃تحقیق اهمیت اخلاق در اسلام
استراتژی ,مدیریت كیفیت جامع,TQM,پروژه,تحقیق,مقاله,پژوهش,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود مقاله,دانلود پژوهش|47054243|tsw
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل استراتژی برای مدیریت كیفیت جامعرا مشاهده می نمایید

مدیریت كیفیت جامع TQM ، برای فرازیر(1997) پیوستگی پیشرفت كیفیت است


مشخصات فایل
تعداد صفحات53حجم0/169 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

مدیریت كیفیت جامع TQM ، برای فرازیر(1997) پیوستگی پیشرفت كیفیت است .
(CQT) ، CQT‌ صرفاً واژه فنی نیست .دلایل مهمی برای معنی كلی وجود دارد . اینجا تاكید در تداوم (پیوستگی) كوشش ها در پیشرفت كیفیت است ، بعلاوه كیفیت مثل یك سفر بی پایان است . مثل یك موضوع تمرین شده كیفیت بطور قرار دادی در لیست آیتم هایی كه در موسسه آموزشی مدیریت می شود شكل نمی گیرد .
سطوح مدیریت كیفیت شبیه دلفین ها است مثلاً زمانیكه یك بحرانی یا یك رانش ناگهانی كه بستگی به تغییر در گارد نگهبان موسسه دارد یا چالش های خارجی و تهدید و غیره وجود دارد .

چالشی كه از پس جهانی شدن می آید در یك مقایسه تند ، TQM فلسفه طرح شده توسعه را تشویق می كند . این دلالت بر این دارد كه روش اینجا و حالا یا مدیریت وضع كننده مناسب نیست ، موسسه نیاز به ایده آتی جائیكه آن قصد رفتن به 5 سال یا 10 سال بعدی را دارند . ایده و پیش بینی درون اهداف و فعالیت ها تبدیل شده اند ، روشهای كامل كننده آنها به دقت توضیح داده شده بودند . از این رو برنامه ریزی یك عنصر سازنده ضروری در قبول TQM در موسسات آموزشی
می شود . تقریباً هر نویسنده ای عبارت «برنامه ریزی استراتژیك » را نسبت به برنامه ریزی به كار برده است . چرا برنامه ریزی استراتژیك ؟
آن چه معنی ای می دهد ؟

فهرست مطالب

مقدمه......................................................................................................................... 1

برنامه ریزی استراتژیک.......................................................................................... 2

مدل­های برنامه ریزی استراتژیکی.......................................................................... 4

مجموعه اطلاعات.................................................................................................... 12

ابزار و ارزشیابی.................................................................................................... 14

مدل پیشنهاد شده................................................................................................... 17

ایده.......................................................................................................................... 21

ماموریت.................................................................................................................. 23

اهداف....................................................................................................................... 24

سیاست کیفیت و مداخله برنامه ریزی.................................................................. 33

ارزش مدیریت نتیجه طبیعی برای ارزش آگاهانه است....................................... 44

برنامه ریزی اجرایی............................................................................................... 46

ارزیابی و بازخورد................................................................................................ 47

نتیجه گیری.............................................................................................................48

منابع......................................................................................................................... 51






"